Προμήθεια αναβατορίου ΑΜΕΑ Γυμνασίου – Λυκείου Αλικιανού ΔΕ Μουσούρων

Προμήθεια αναβατορίου ΑΜΕΑ Γυμνασίου – Λυκείου Αλικιανού ΔΕ Μουσούρων

 

Ο Δήμος Πλατανιά πρόκειται να προχωρήσει στην απευθείας ανάθεση άρθρ. 118 Ν. 4412/2016 της προμήθειας “Προμήθεια αναβατορίου ΑΜΕΑ Γυμνασίου – Λυκείου Αλικιανού ΔΕ  Μουσούρωνμε προϋπολογισμό δαπάνης συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 13% 16.950,00€ (ΚΑ 15.7135.019), όπως αναλύεται στην στην 4149/2-4-2020  Τεχνική Περιγραφή, και παρακαλούμε για την υποβολή σχετικής οικονομικής και τεχνικής προσφοράς σας.

 

Για την κάλυψη της δαπάνης έχει εκδοθεί α) η υπ’ αριθμ. 258/2-4-2020 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης και β) η βεβαίωση του Προϊσταμένου της Οικονομικής Υπηρεσίας, επί της ανωτέρω απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, για την ύπαρξη διαθέσιμου ποσού, τη συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016 και τη δέσμευση στα οικείο Μητρώο Δεσμεύσεων της αντίστοιχης πίστωσης.

Κριτήριο ανάθεσης:

Χαμηλότερη οικονομική προσφορά στο σύνολο των ειδών. Προσφορές που υπερβαίνουν τον συνολικό προϋπολογισμό δαπάνης, απορρίπτονται ως μη αποδεκτές.

Περιεχόμενο Προσφοράς

Για την υποβολή Προσφοράς οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν:

Α) Σφραγισμένο φάκελο Τεχνικής προσφοράς ο οποίος θα περιέχει φυλλάδια τεχνικών προδιαγραφών των ζητούμενων ειδών ή αντίστοιχα ισοδύναμα έγγραφα.

Β) Σφραγισμένο φάκελο Οικονομικής Προσφοράς, σύμφωνα με το συνημμένο πρότυπο έντυπο οικονομικής προσφοράς.

Γ) Σφραγισμένο φάκελο Δικαιολογητικών συμμετοχής προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, ήτοι:

α. Απόδειξη για τη μη συνδρομή των λόγων αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 Ν.4412:

  • Είτε απόσπασμα ποινικού μητρώου που έχει εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή του. Ιδίως στις περιπτώσεις εταιρειών, η υποχρέωση αφορά: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου γγ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,
  • Είτε υποβολή υπεύθυνης δήλωσης εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου (όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν. 4412) του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75) ή ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης του άρθρου 52 του ν. 4635/2019 (Α’ 167), που προβλέπεται στο εικοστό έβδομο άρθρο της από 20-03-2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 68)

β. Φορολογική ενημερότητα της επιχείρησης για κάθε νόμιμη χρήση πλην είσπραξης και μεταβίβασης

γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (για συμμετοχή σε διαγωνισμό προμηθειών Δημοσίου και ΝΠΔΔ) της επιχείρησης για το απασχολούμενο προσωπικό της. Σε περίπτωση ατομικής επιχείρησης απαιτείται και ενημερότητα από τον ατομικό ασφαλιστικό φορέα ΕΦΚΑ.

δ. Εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο, αποδεικτικά έγγραφα νομιμοποίησης του νομικού προσώπου (όπως καταστατικά, πιστοποιητικά μεταβολών, αντίστοιχα ΦΕΚ, συγκρότηση Δ.Σ. σε σώμα, σε περίπτωση Α.Ε., κλπ., ανάλογα με τη νομική μορφή του προσφέροντα) από όπου να προκύπτει κατά το χρονικό στάδιο της υποβολής της προσφοράς ο διαχειριστής του νομικού προσώπου, τα μέλη του Δ.Σ. κ.λ.π.

 

Τα ανωτέρω δικαιολογητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι σε ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους ή στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος (όπως τα ποινικά μητρώα (α)), εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019).

 

Τρόπος υποβολής προσφορών:

Η υποβολή των προσφορών γίνεται στο Δημοτικό Κατάστημα Αλικιανού του Δήμου Πλατανιά (ταχ/κή Δ/νση:  Δημοτικό Κατάστημα Αλικιανού, Αλικιανός 73005, Χανιά Κρήτης, Υπόψη Επιτροπής Γνωμοδότησης Τεχνικής Υπηρεσίας).

Προθεσμία Υποβολής Προσφορών:

Πέμπτη 14 Μαΐου  2020, ώρα 10:00 π.μ.

Πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Η περιγραφή των προς προμήθεια ειδών περιλαμβάνεται στην 4149/2-4-2020 Τεχνική Περιγραφή  που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας.
  • Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών, τηλ. 2821341023, κ. Κρασάκης Ελευθέριος

Πληροφορίες για τη διαδικασία υποβολής προσφορών:

Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών, τηλ. 28213 40025, 40029

Σύμφωνα με το άρθρο 41 της από 13-4-2020 Π.Ν.Π. (Α’ 84) προβλέπεται:

·         Σε περίπτωση κωλύματος υποβολής της αίτησης έκδοσης των απαιτούμενων δικαιολογητικών ή αδυναμίας έκδοσης αυτών, λόγω αναστολής λειτουργίας των αντίστοιχων αρμόδιων υπηρεσιών ή μερικής αναστολής λειτουργίας αυτών, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 ο προσφέρων μπορεί να υποβάλει σε αντικατάσταση των απαιτούμενων, ανά περίπτωση, δικαιολογητικών του άρθρου 80 του ν. 4412/2016 μόνο υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75) ή ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης του άρθρου 52 του ν. 4635/2019 (Α’ 167), που προβλέπεται στο εικοστό έβδομο άρθρο της από 20-03-2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 68), όπως αυτή κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α’ 83). Στην υποβαλλόμενη υπεύθυνη δήλωση δηλώνονται ότι: α) δεν συντρέχει κανένα νόμιμο κώλυμα συμμετοχής του στη διαδικασία, β) υποχρεούται να προσκομίσει τα νομίμως προβλεπόμενα δικαιολογητικά κατακύρωσης ή ανάθεσης εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την υπογραφή της σύμβασης.

·         Η μη εμπρόθεσμη υποβολή των δικαιολογητικών ανάθεσης συνιστά λόγο έκπτωσης του αναδόχου από τη σύμβαση, απόσβεσης κάθε δικαιώματος του αναδόχου που απορρέει από αυτή και επιβολής των προβλεπόμενων στον νόμο κυρώσεων.

·         Η εκκαθάριση και εξόφληση του αναδόχου δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υλοποιηθεί εάν δεν έχει προηγηθεί η προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών, όπως αυτά ορίζονται ανά περίπτωση στην κείμενη νομοθεσία.

·         Επισημαίνεται ότι η ως άνω δυνατότητα προσκόμισης υπεύθυνης δήλωσης καταλαμβάνει, πέρα από τα πιστοποιητικά που εκδίδονται από τα αρμόδια Δικαστήρια, και τυχόν άλλα πιστοποιητικά που  εκδίδονται από άλλες δημόσιες υπηρεσίες (πχ. ασφαλιστικούς φορείς) και των οποίων δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή έγγραφη σε χαρτί έκδοση, λόγω θέσης τους σε μερική αναστολή λειτουργίας.

·         Για την αποφυγή οποιαδήποτε παρερμηνείας επισημαίνεται, ως προς τις ιδιόγραφες υπεύθυνες δηλώσεις, που προσκομίζονται από τους προσωρινούς αναδόχους, ότι δεν απαιτείται θεώρηση του γνησίου της υπογραφής, ελλείψει και ρητής αντίθετης ρύθμισης.

 

 

Ο Δήμαρχος

Ιωάννης Μαλανδράκης

Αρχεία